100 років Бойрер - від виробника електрогрілок до діджитал експерта в галузі здоров`я
З 1919 року Beurer є експертом в сфері здоров'я і гарного самопочуття. За сто років сімейний бізнес став глобальною компанією з більш ніж 1000 співробітників, 500 продуктів, представлених в 160 країнах, і власними цифровими додатками.
Сьогодні компанія лідирує в декількох категоріях техніки для здоров'я: електрогрілки, тонометри, масажери. Починаючи з грілок, в яких Бойрер тепер професіонал, компанія постійно розширює свій асортимент. Зараз він охоплює різні сфери життя: здоров'я, красу, хороше самопочуття і материнство. Beurer пропонує клієнтам ваги, тонометри, масажні, косметичні та фітнес-пристрої, а також прилади для догляду за дітьми в перші роки життя. Багато продуктів сумісні з одним з 15 додатків. "Цифрова революція не тільки вплинула на наші процеси, але і на весь асортимент продукції", - говорить керівник компанії Марко Бюллер, який є четвертим поколінням в керівництві компанією.
Основне завдання Бойрер – зробити життя клієнтів комфортніше. Завдяки 15 безкоштовним програмам, таким як – FreshHome, BodyShape, SleepQuiet – просто і приємно контролювати свій сон, мікроклімат і тренування в своєму смартфоні.
Завдяки високому рівню інновацій асортимент повністю оновлюється в середньому кожні 2-3 роки. Продукція виробляється в м. Ульм, Угорщині, Пекіні та користується популярністю у більш ніж 160 країнах світу. Компанія впевнено рухається вперед, займаючи перші позиції на ринку.
Асортимент продукції з 2017 року
У своїх розробках Бойрер орієнтується на побажання користувачів.
Компанія інвестує в перспективні стартапи у сфері "digital health" – цифрових технологій для здорового життя. Також консультує при розробці стратегії і підтримує під час розвитку.
Важливою частиною життя компанії є благодійність. У 2015 році був заснований фонд Beurer для допомоги дітям та молоді та захисту навколишнього середовища.
Фонд повністю фінансується Beurer GmbH і використовується в якості підтримки регіональних, національних і міжнародних проектів по сприянню в отриманні освіти та допомоги малозабезпеченим дітям, сім'ям.
Беручи участь у виставках, Beurer підтримує тісні зв'язки з діловими партнерами і клієнтами. Тут відслідковуються сучасні тенденції, розвиток ринку і пошук нових можливостей для бізнесу.
За останні сто років Beurer перетворилася в новаторську компанію в сфері здоров'я, комфорту і краси завдяки інноваційним ідеям і численним патентам. Тому сьогодні вона є трендсеттером в декількох областях.
Розробники і менеджери завжди ретельно працюють над новими технічними концепціями і бізнес рішеннями, щоб зробити їх більш орієнтованими на майбутнє.